Senonif Yenianne3 biraz kanama alanım var Progestan başladı işte beslenmeme neler eklemeliyim neler çıkarmalıyım onları konuştuk haftaya kanama alanı için kontrole gidicem o zaman da tarama testleri hakkında bilgi vericem dedi 🥹
MollyCo Yenianne3 hayir ama sesi karindan duyduk diye az geldi, vajinale gerek yok 2 hafta sonra gel tekrar bakalım dedi 🥹
motherofcats Yenianne3 6+4 bugün kalp atışını 5 gün önce duyduk hiçbir belirti yok şimdilik ilk gebeliğimde de böyleydim 🙃
motherofcats Yenianne3 folik asit verdi birde içerde küçük kanama alanları varmış o yüzden progestan fitil verdi kullanıyorum 🫶🏻
smnrctnn0 5+2’de keseyi karından gördük. Cumartesi 6+2 oluyor. Bebişi görsem orda olduğunu bilsem yeterli kalp atışlarını sonra da dinlerim inşallah görürürüz 😍 Hiç bir şeyim yok arada sırt ağrısı o kadar 🙏
Zynpbglm Bende bugün tam 6 haftalık oldum doktor kontrolüm vardı kese vardı bebek yoktu normal mi acaba çok tedirgin oluyorum hafif lekelenme yaşıyorum hamileliği öğrendiğimden beri progestan kullanıyorum bi hafta sonra tekrar çağırdı doktor
smnrctnn0 Zynpbglm bir önceki gebeliğimde 7 haftalıkken görmüştük bebeği kalp atışını da 8 haftalıkken dinletmişti korkma daha görmek için erken
Yenianne3 Zynpbglm 6 haftalıkta cok normalmiş gözükmemesi benimde cok gec gözüktü küçüçük bir kese ama lekelenme konusunda doktora mutlaka gidin fitil ne için ?
Zynpbglm Yenianne3 lekelenme için progestan gittim doktora da yerleşme de olabilir düşük de dedi şuan küçük olduğu için bişey diyemiyorum dedi
cauuv1 ozge76 hayırlı olsun:) muayeneniz nasıl geçti doktor nelere baktı ne bilgiler verdi size? Yarın ben de 6+1 olucam ve ilk randevum var insallah bende duyarımm atış
ozge76 cauuv1 saol canım kalp atışlarını duyduk çok şükür idrar kan tahlili istedi bugün sonuçları göstermeye gittik bir sıkıntımız yok çok şükür