Bende bugün 6. Haftama girdim cuma gittim ama kese var bebek yoktu bu cuma yine gideceğim hayırlsıyla görmek nasip olsun bence kokulara aşırı hassasiyet arada bir bulantı oluyor tuhaf ama sabah değil öğlen ve akşamları oluyor göğüste de hassasiyet var kaşıklar da ağrı falan inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız 🙏