Benim de yarın 6 haftalık olacak .5+3 de gittim keseyi gördük 5 gün sonra da bebek için gidicez .hiçbir belirtim yok .ara sıra lekelenmem olduğu için progestan kullanıyoru. Kan sulandırıcı olarak da oksapar ve ekopirin kullanıyorum vitamin olarak da folik asit kullanıyorum .1 tane düşüğüm var artık bütün önlemleri aldık gerisi Allah’ın taktiri inşallah bu sefer sağ Salim alırım bebeğimi kucağıma