Hafizeipek okurken tüylerim diken diken oldu. Nefret ettim ebelerden. İnşallah yaşattıklarını yaşarlar. :(
Ne biçim vicdansız insanlar var ya 😖😡 ben senin yerinde olcam , ne tost makinesi kalırdı ortada ne çekirdek. Cacala gibi sererdim hepsini yere. Seninle ugrasamayız demisler bide , ara söyle şikayet et . Elinden ne geliyosa yap. Ne demek senin bebeginin hayatını tehlikeye atıyolar. Nasıl aptal insanlar ki bunlar , onca okuma sonucunda su ile çişi ayırt edemiyolar. Basçaktın yaygarayı. Kopartcaktın kıyametleri . Banada kordon dolanması sebebiyle devlet hastanesindeki doktor , ya bebeğin hayatı tehlikeye gircek ya senin anca öyle sezeryan yaparız dedi. Sancın gelmezse suni vercez , sonu sezeryan olsa bile her yolu denemek zorundayız dedi .
Neymis sağlık bakanlığı öyle bi prosedür koymus. Sonuna kadar sezeryanmıs 😡 neden çünkü sezeryan dogum dogurganlıgı azaltıyo belli bi sayıdan sonra dogurmak tehlikeli oluyo. Normalde 10 15 dogur. Aç sefil yasasın cocuklar 😡😡
Devlet hastanesi saçmalıgından sonra özele gittim sezeryan olmaya , doktor dedi dogumun cok zor olurdu . Bebek nefessiz kalırdı. 2 tur dolamıs bide 😡😡 devlet hastanesi hiç umurları değil dogurtcaklar . Ebeler insan muamelesi yapmıcak. Ben acıdan kıvrancAm 😡😡
Devlet hastanesi banada 4000demisti em son. Bebek dogdu 3300 .
Hakkını ara , bebegim onkar yüzünden solunum rahatsızlıgı cekiyo de. Ara arayabildiğin her yeri. Yan gel osman yatmasınlar. Ödesinler bedeli neyse 😡😡😡😡
İnsallah rabbim bebeğini sağ sağlim kucagına almayı nasip eder . Bi an önce düzelir. Gelir yanına canım. Kavusursunuz sağ sağlim. Rabbim şifa versin İnşallah. Tez vakitte kavustursun. 🙏🏻🌸