Hafizeipek canım öncelikle çok geçmiş olsun, inşallah oğluna bir an önce kavuşursun ikinizde çok iyi olursunuz. Rabbim acil şifalar versin ikinize de. Benim 39. haftam Cuma günü doluyor normal doğumu bekliyorum çatı muayenesinde doktorum bana da rahmin baya geride ama bu normal doğuma engel değil demişti. Aslında pek normal doğumcu bir doktor değil o yüzden bende o böyle diyorsa gerçekten engel değil demek ki diye düşünmüştüm. Ama şimdi sen böyle yazınca çok tedirgin oldum. Bebeğimin kilosu da 39+3te 3600dü bana biraz fazla geldi çünkü daha fazla çıkma ihtimali de var biliyorsun ultrason tam ölçmüyor son haftalarda. Dün nstye girdim hiç sancım çıkmadı ve açıklığımda yok. Sence ne yapmalıyım?