Hafizeipek canm bende o devlet hastanesi kötü hatta çok kötü Allah hidayet versin onlara okurkan içimden saydım onlara.arkadaşım 8 cmle devlete gitti panik atağım var diyip imza attı sezeryana aldılar.bende başka devlette doğum yapmıştım ilkini öyle prosedür yok 48 saat.sabah 8 de verdi suni sancıyı en fazla saat 4 e kadar sancı veririm demişti şükür bebek 3.30 da geldi.kıl oldum ya valla senin gittiğin devlete Tez vakitte Rabbim Allah korkusu ve vicdan versin onlara