Bktkzycnyt Reina yok bi tek ben mi goruyorum bebegini yogun bakima almislar 3800 dogmus yorumlara cvp veriyor msj bile yazdim cvba bakarm simdi dua istemis
Bktkzycnyt Gnygns oglu degil de kizina kavusmus bem delirmedim cidden minik dunyama kavustum dualarinizi eksik etmeyin postunu kimse gormuyor mu benden baska beni de sasirttiniz gordum yazdim diyorum
Gnygns Bktkzycnyt canım.o başka bi arkadaş.biz hafizeipek den bahsediyoruz sen minikdünyamdan bahsediyorsun.farklı kişiler onlar.ipeğin oğlu olacaktı
Bktkzycnyt Reina pardon ya minik dunyam ve hafize ipek farkli kisiler mi simdi anladim evet karistirmisim pardon buralarda yeniyim de😀
deletedmom734 @[silindi] Reina Gnygns minigin_annesi https://resmim.net/f/Px8sAu.jpg Onu tanıdığım ilk günden beri sezeryan istiyordu ısrarla sancı çekmesine üzüldüm:( ama inşallah bu onun için hayırlı olmuştur sütü falan çabucak gelir minik kuş çok korkuyordu :( @Hafizeipek geçmiş olsun bitanem
Reina [bilinmeyen] Pamukprens minigin_annesi Sezgin GamzeTopluKk doğurmuş🥰 sağ salim kavuştu bebeğine çok şükür🙏🏽🙏🏽
deletedmom734 Reina beni unutmuşsuunnn 😔😁😂 @Hafizeipek ( ben sana ne demiştim😉😉😉😚😚😚🤗🤗🤗??? Hayırlı olsun böcüğüm)
Reina deletedmom734 kuzum pardon🙏🏽 Kafa kalmadı inanki. Devlete gidiyordu belki biliyorsundur. Orda da almamşlar sezeryana. 12 saat sancı çekmesine rağmen. Başka hastaneye geçmiş. O da bebeği de iyi Maaşallah 😍
deletedmom734 minigin_annesi çok heyecanlı bende ilk günlerimi hatırladım wallahi zaman su... benim fındığım 53 günlük oldu bile 👶🤗🐈
minigin_annesi deletedmom734 deletedmom734 Ayyy yerimmm onuu😍😍😍🙏masallah kim bilir simdi ne kadar tatli olmustur😀🤗