Heycanligebe Reina sezeryan mı olacak 😔 offf hadi hayırlısı kadın o kadar normal istedi 😔 sağlıkla alsın kucağına senin bebiş nasıl
Senayemre Reina aaa inanmiyorum o kadar da beklediiii belliydi ama sezaryen olucagı cati muayenesi bile yaptirmiyodu
Reina Hanus suni vermişler 10 saat. Açılma falan olmamş sezeryana da almamşlar. O da çıkmış özele gitmiş
Gnygns Reina dualarımız ipekle sağlıkla kavuşacak inşallah oğluna 🙏🙏😍 çektiği yanına kar kalacak ama vardır her şeyde bi hayır.
Bktkzycnyt Reina yok bi tek ben mi goruyorum bebegini yogun bakima almislar 3800 dogmus yorumlara cvp veriyor msj bile yazdim cvba bakarm simdi dua istemis
Bktkzycnyt Reina pardon ya minik dunyam ve hafize ipek farkli kisiler mi simdi anladim evet karistirmisim pardon buralarda yeniyim de😀
Bktkzycnyt Gnygns oglu degil de kizina kavusmus bem delirmedim cidden minik dunyama kavustum dualarinizi eksik etmeyin postunu kimse gormuyor mu benden baska beni de sasirttiniz gordum yazdim diyorum