Hafizeipek merhaba okudum dogum için yazdıklarınızı çok stres oldum sınır oldum. Kontrolleri ozele gidip dogum ücreti yüksek diye devlette mı yapsam diye düşünürdüm ama sizin yasadiklarinizdan sonra o dogum parasını borç harç bulurum diyorum. Allah sağlık sıhhat güç vermiş orda daynmisinz. Böyle ilgisizlikler yüzünden kötü sonuçlar ortaya çıkıyor . Allah kimseyi ellerine düşürmesin. Bebeginize sarilip rahatlama mutlu olma zamani. Dün bitti bugüne bakın. Onun kokusu herşeyi unutturur :)