https://ty.gl/f2sec6zksdh25
Bu eşofmanın iki rengini aldm evde falan da giymeye, baya rahat.
https://ty.gl/0bowla872k1gg Bu tayttan aldm, bacak boyu çok uzun değil boyum 170. Çok uzun boylulara kısa kalabilir ama yapısı ve içi güzel.
https://ty.gl/phaa3jd3djob3
Bu hamile pijamasını aldm , beli lastikli kumaşı da güzel, 2-3 kere yıkadm bacakları falan çekmedi ben sevdim rahat.
https://ty.gl/d7r332kwk0vec
Bu iç çamaşırları da rahat geldi bel lastiği sıkmıyor. Yüzde 100 pamuk değil bence naylon karışık olabilir. Ben alrke. 280 di şuan zam geldi heralde bilemiyorum. Sizin kullandığınız varsa tavsiye edebilirsiniz.
Tüm aldklarm bunlar, bir ispanyol paça tayt var ama o ince kumaştı. Bir tane de triko elbise aldm o hamile vs diye geçmiyor. Triko elbise yazıp size hoş geleni alın, beğenmezseniz iade edersiniz.
Deneye , yanıla, iade ede ede vs ben bunladı buldum ve sevdim. Sizin önerileri de bekliyorum😂