Göbeğim çıkmaya başladığı zaman yazdı elbiseler giyiyordum, sonra biraz daha çıkmaya başlayınca bol beli lastikli büyük beden pantolonlar alıp belini sıkarak giyindim. Sonra göbeğim tam çıkmaya başlayınca trendyoldan hamile taytı aldım İspanyol paça, şimdide hem o pantolonu hem triko elbise vs giyiyorum. O hamile taytını çok giydim ama tüm hamileliğimi onu sık yıkayıp giyerek bitirdim diyebilirim 😄 İspanyol paça aldım işe gidip gelirken ceketlerin altına bile giydim hep