Yazlık elbiselerim bol kesimdi kemersiz olarak onlarla 6. Aya kadar geldim. Sonra mevsim de değişince bol kazaklarım zaten vardı. Bi tane Artış marka hamile pantolonu aldım tayta benziyo. 33. Haftaya kadar da çalıştım öğretmenlik yaptım. Olan kıyafetlerimi bu şekilde döndürerek. LCW pantolonlarında nefret ettim almadım o yüzden. Belki bi oysho pantolon da alsa güzel olabilirdi. Normalde M giydiğim için pantolonu da M almıştım. 37+3 karın bu hafta biraz sıkmaya başladı. Bi beden büyük alabilirmişim.