seymayalcin valla aşkom çevrene kulağını kapatman lazım kendini mutlu edecek şeyleri yap seni negatife çekenlerle çokta muhatap olma çünkü onlar aslında senin moralini bozup seni kötülüğe sürüklüyor endişelerinin sebebi çevrendekilerin yaşadığı olumsuzlukları sana aktarmaları o yüzden sen bebeğinin hep iyi olduğunu sen mutluyken daha mutlu ve daha sağlıklı olduğunu düşün 🥰