Nesonunbeybi seymayalcin ben 19 da pıt şeklinde hissetmiştim 22 23 de net olarak hissetmeye başladım 13 de alakam bile yoktu 😂
Aslaninannesi_ melegim01_ gynoferra dışkıyı siyah yapıyor bide kabızlık haberin olsun bende kullanıyorum hafif mide bulantısıda yapıyor
melegim01_ Aslaninannesi_ normalde kabız oluyorum cnm magnezyum verdı suda eriyen omega 3 verdı o ılac biraz pahalı ama ya doktor kullan dedi balıktan tiksinen bırıyım birde buyuk ihtimal kız dedi ya acaba detaylı da degısırmı cınsıyet cnm 17 hafta bıttı
melegim01_ Aslaninannesi_ cnm ultrason resmı vermedi doktor dun kagıy yokmus burde bu haftalarda omega 3 gynoo free progestan fıtıl magnezyum bu tur seyler mı kullanılıyor folik asiti bıraktırdı dun bunlara baslattı