Aslaninannesi_ melegim01_ 12.haftanın sonunda bıraktırıyor farklı vitaminlere geçiyorsun sen güzel dinlen uzanma ağır kaldırma dikkat et bir şey olmaz Allah’ın izniyle
melegim01_ Aslaninannesi_ bende buraktırmadı cnm dikkat ediyorum herseye iğne progestan folik asit kullanıyrum bu hafta folik asit progestan bıraktıracak bebegın cinsiyetini cok merak ediyorum ama ya kendını göstermezse 😀 kızda erkekte olsa farketmez saglıkla gelsın yeter cnm
Merve_kucuk seymayalcin Hiç bilmiyorum bende erkekler erken hissettirir kendini diye duymuştum 😌😂 ay sonu gideceğim inşallah öğrenebilirim cinsiyeti.
Aslaninannesi_ melegim01_ progrstan bende kullandım çok faydalı gerçekten . Ne hissediyorsan o oluyor bana burda herkes kız dedi eşimde kız dedi ben erkek hissediyordum erkek çıktı ☺️
melegim01_ Aslaninannesi_ bende hep erkek diyorum en bastan beri erkek gectı ıcımden etrafımdakıler eksi yiyorsun kız diyor ben eksi tatlıyla bagdastırmıyrum tuzlu limon salgam tursu kefirin sadesi eksi elma hep böyleyim cnm😀
Aslaninannesi_ melegim01_ ben hep tatlı yedim sadece bir kaç gün ekşi çekti canım bilmiyorum ilgisi var mı ama karnım top gibi . İnşallah sağlıcakla kucaklarımıza alırız kuzum.
melegim01_ Aslaninannesi_ amin cnm insallah benimde yuvarlak ben tatlıdan tiksiniyorum cnm ya ama mecburen cinsiyete gıdıcem dıye yıcem tatlı yiyince gösteriyormus diyorlar 😊❤️🙏
danla2711 seymayalcin 16+6 haftalığızz ben 14+4 te hissetmeye başladım ama çok nadir çok minikti ilk başta şimdi yine nadir ama daha çok anlaşılır hareketleri var oğluşumun🥰💙
-sum- 21 haftalık olduk hala hissetmiyorum normal mi bu :( geçen hafta bir iki kez gece kasıklarımda ikipirti hissettim ama çok aşağıda tekrar olmadı. 21 hafta çok geç değil mi hissetmemek için
danla2711 seymayalcin amin inşallah 🥰🥰 ama doktorum imkansız 5 buçuk aylıkken hissedersin diyor pek inanmıyorum zaten doktorum benden pimpirikli öyle olmasa bende rahat olmazdım cinsiyeti bile 5 buçuk aylıkken öğrenirsin demişti inadımla 4.ayımda söylettim😂😂😂
06ak Dr 17 haftada hissedersin artık demişti ama ben 23. Haftada hissetmeye başladım. Geç hissetme olabiliyormuş. İçinizi ferah tutun güzel annişler 💖🌷
ezgisanlikose seymayalcin Ben 16+1 de doktora gitmiştim, doktorum 3 hafta sonra hareketleri hissetmeye başlarsın demişti. Ama sanki ben bazen et seyirmesi gibi bir hareket hissediyorum ama bebek mi yoksa başka bir şey mi bilemiyorum :)
seymayalcin ezgisanlikose Sanki şu an bende öyle seyirme hissediyor gibiyim ama yok ya değildir diyorum daha çok küçük😅
danla2711 seymayalcin 😂😂evettt birde ben ona fazla rahat geliyorum galiba 😂 aslında başak burcuyum çok pinpirikliyim ilk zamanlar çok korkuyordum ama sonra bana bir aydınlanma geldi verende alanda Allah dedim relaxım baktım ki korkmayınca iyiye gidiyor bebeğimde kendini kasmıyor sakin oluyor bende kendimi rahat bıraktım🥰