seymayalcin 13 haftalığım benim gibi ilk gebeliği olup hareketlerini hisseden var mı ben daha hissetmedim de 😅
Seyma27 seymayalcin daha erken benım 2. Hamılelıgım 17 de hissettim ılk hamılelıgımde 18 de hıssettım
Merve_kucuk seymayalcin Kızımı 15/16 haftalıkken hissetmiştim. Şuan 14 haftalığım henüz hissetmedim bu miniği
seymayalcin Seyma27 Bir an önce hissetmek istiyorum 🥰 ya böyle çok tereddut duyuyorum yaşıyor mu acaba diye
Seyma27 seymayalcin hissetmek cok guzel bır duygu eliniz hep karnınızda oluyor ınsallah sag salım uc dort haftaya tadarsınız bu duyguyu
seymayalcin melegim01_ O bende de var yiyorum yatıyorum yarım saat geçmeden karnımdan sesler geliyor 🤦♀️
melegim01_ seymayalcin ay hıc sorma sankı günlerdir yemek yemiyor gibiyim ama hala hareket yok 17 haftalık olduk
melegim01_ Aslaninannesi_ daha öğrenmedik yarın öğrenıcem ınsallah 12 haftalıkken gıttım doktor 1 ay sonra gel dedi o zaman görmedi kısmetse yarın ınsallah ama hareket hissetmiyorum cnm normal mı acaba
Aslaninannesi_ melegim01_ normal ya bazı bebekler çok hareketli bazıları sakin oluyor canım benim oğlum bir saniye durmuyor mesela yok balık yüzme kelebek kanatı çırpma hiç böyle şeyler hissetmedim direk tekmelerle başladı
melegim01_ Aslaninannesi_ ay cnm benım ya ınsallah bende hissederim bir kaybım oldu daha önce 15 haftalıkken kalbi durdu sımdı iğne kullanıyrum her kontrol de korkuyorum yarım ınsallah öğrenirim
seymayalcin Merve_kucuk Cinsiyetle alakalı olabilir mi🤷♀️ benim kızım olcak inşallah kızlr daha hareketli oluyolarmıs anne karnında
Aslaninannesi_ melegim01_ vesvese yapma sağlıkla kucağına alırsın inşallah bol bol Meryem suresi dinle canım
Merve_kucuk seymayalcin Hiç bilmiyorum bende erkekler erken hissettirir kendini diye duymuştum 😌😂 ay sonu gideceğim inşallah öğrenebilirim cinsiyeti.
melegim01_ Aslaninannesi_ ne kdr yapmıyorum desemde Vala yalan olur cnm burde ben hala folik asit kullanıyrum doktor bu kontrolde bıraktıracak öyle demıstı 1 ay daha kullan dedi kullandığım folik asit vıfolıc baya kapsamlı ama
Aslaninannesi_ melegim01_ 12.haftanın sonunda bıraktırıyor farklı vitaminlere geçiyorsun sen güzel dinlen uzanma ağır kaldırma dikkat et bir şey olmaz Allah’ın izniyle