dika Gizem-1009 haydi hayırlısı olsun inşAllah bebeğiniz makat gelişimi yoksa normal pozisyonda mi benim ki de öyle çok hareketli ve makat gelişi ayakları aşağıda aşırı vuruyor 😅
Yenianne6161 Lalalalaa 38 de alıyorlar zaten normalde 39 u beklesem 40 i da beklerim normal doğururum zaten 😅😅
Lalalalaa Yenianne6161 bana 39 da alıyorum sancın suyun gelmesini de beklerim ki bebek doğuma hazırlansın dedi. Zorunlu sezeryan olcak zaten normal olmaz da. Bi belirti bekliyor hoca da
Girlmom Belgin25 Bizimde 50 gün diyor ama sezeryan olacağım için bugün 27 ocakta alalım dedi 😍 çok heyecanlıyım
Ebussis Belgin25 Bende aynıyım doktorum 15 ile 20 ocak arası sezaryan zaten alırız dedi ilk cocuğumu erken doğurduğum için sanırım
dika Eco12 bugün girdim nts sancı çıkmadı ama doktroum 10 gün daha dişini sık idare et doğum için ama birşey olursa mutlaka gel dedi
DamlaSnmez 35+5 olduk normal de 30 gün var 15 Ocak görünüyor doğum tarihi ama ne olur bilemiyorum ilk gebeliğim 💞
Nilbebek27 Belgin25 merhaba 34 oldum bende ikinci gebelik sezaryen olacağı için Ocak kaç gibi olur tahmin edemiyorum 🥲
Arikkok dilaraulusoy Aynıyız canım seninle sağlıcakla kavuşalım inşallah benimde 2.ci sezeryan olacak doktor 2 hafta önden gidiyor dedi bakalım tahmini 6 Ocak felan tam günü söyler heralde artık bu kontrolde bakalım ☺️
dilaraulusoy Arikkok canım benimde hep önceydi 2 hafta bi baktık 33 de iki hafta geride ama çok şükür şimdi topladım
Minat9496 35 +5 devlete gidiyorum ilki normaldi ikincide de sanırım o şekilde ilerliyor şu anlık gerisi artık nasip kısmet uygulamaya göre son 30 gun ama ilk oğlum 42 de doğdu bakalım bu ne zaman doğacak 🥰😅😘
petunya55 Bizde 34+2 oldukbu hafta çantamı hazırladım şükür diğer işler için erken mi acaba perde halı koltuk yıkanacakda 💟sizler yaptınız mı
Nsycl Bu uygulamaya göre 34+2 yim ama bugün kontrolde kilosunun önden gittiğini öğrendim ultrason kağıdında 35+5 yazıyor ben şimdi hangisi oluyorum ya sezeryan olacam tarihler karıştı 🙈