Yenianne6161 Lalalalaa ama kararsızım 31 Aralık gibi de olabilir bir günle bir yaş büyük mü olsun küçük mu olsun hangisi avantajlı bilemedim
12betul Belgin25 35+3 deyoz bakalım . Bende normal yapacağım için artık ne zaman gelirse güzel kızım ❤️ uygulamaya göre son 32
mervedmrcn Belgin25 34 haftalık oldum bugün kontrolüm var uygulamaya göre 42 ama zorunlu sezaryen olacağım 28 ya da 35 günüm var ilk hamileliğim bu, inşallah bugün doğum hakkında konuşuruz doktorumla
Gzma Belgin25 34+3 olduk bizde Çarşamba günü kontrol var bakalım uygulama 24 ocak gösteriyor doğumu ama ben biraz erken gelecekmiş gibi hissediyorum 🙈
Adel2025 Gzma aynıyız 🥹bana da 25ocak gösteriyor uygulama, ben normal doğum düşünüyorum bir aksilik olmazsa, ilk hamileliyim çok heyecanlıyım kızıma kavuşmak için
ocak-94 Belgin25 37+2 deyiz aralık sonu mu ocak başımı çok değişik bi dönemdeyim ya 2024 ya 2025 bebeği olacak sezaryen olacak kesin de bakalım cuma günü ne tarih verecek 😂
Lalalalaa ocak-94 sizin kesin 2024 olmuyor mu acaba 36+0 ım bende 1 hafta var doktor 3 Ocak gibi dedi de bana
38383 ocak-94 Bizde 36+5 haftalığız doktor 28 aralığa gün verdi. Fakat yeni yıl çocuğu olsun istiyorum ben😅
dika Eco12 bugün girdim nts sancı çıkmadı ama doktroum 10 gün daha dişini sık idare et doğum için ama birşey olursa mutlaka gel dedi
dika Belgin25 inşAllah şuan hastanedeyim sancım aşırı var şansıma doktorum yok bekliyoruz eşimle inşAllah bizim de kilo iyidir geçen haftada korkudan panikten kilosunu sormayı unuttum
ocak-94 Lalalalaa 20sinde gidicem tarih vericek aralık sonu da verebilir bilemiyorum devlette ne kadar tutarsak bebeği o kadar iyi durumu var ya biraz
Lalalalaa Yenianne6161 ayy erken değil mi bilemedim doktorum 39 da alırım diyordu bana sağlıkla kucaklarımıza alalım
Ebbruc Belgin25 👋🏻👋🏻 bu hafta netleşecek tarih ama 6 ocakta olacak gibi doğum sezeryan olacak zaten. Serklajlıyım muhtemelen 38+2 de alacak doktor. 3 haftamız kaldı inşallah
cnnsrt Belgin25 34+4’teyiz bizde👶🏻 doğum şekli henüz belli değil nasıl gelmek isterse🩷 ama sona yaklaştıkça bana da bir korku yüklendi sizlerde durum nasıl🤭😃
Yenianne6161 Lalalalaa 38 de alıyorlar zaten normalde 39 u beklesem 40 i da beklerim normal doğururum zaten 😅😅