Belgin25 merhaba bende sözde Ocak ayında doğumum vardı bebeğim durmuyor gelmek istiyor o yüzden bu haftalarda doğumum var ve daha bebeğim küçük 34+0 oldum çok üzülüyorum ama nasip diyorum herşeyimi de Ocak ayına göre planlamıştım olsaydı Ocak 30 da doğum yapacaktım