Onurumm hayırlısıyla doğum olur insallah. Hangisi hakkımızda hayırlısıysa o olsun
Bir şekilde sagsaglim çıkalım hastaneden gerisi geçiyor acı da olsa geçiyor sancida. Ben sezeryan olmamak için aşırı diretmistim, 40+5 te suni almistim. Ama doğumda çok kanamam oldu 3 gün hastaneden çıkamadım. Ama karşı odada ki sezeryanla süslendi puslendi yattı yarına çıktı. İşte Allah’a birakicaz neyse hakkımızda hayırlısı onu versin.