Merhabalar. Bende yarın 40 hafta olacak ama tık yok. Nişan falan gelmedi, günlerdir adet ağrısı gibi ağrılarım oluyor, kasık ağrısı, batma hissi, kusma, ishal oluyor ama bi türlü doğum sancısı gelmiyor. Doktorum bugün hastaneye gelmemi söyledi fakat gitmedim ilk hamileliğim endişeliyim ya bir şey olursa diye. O yüzden yarın gidicem. Ama suni sancı verirler ya da sezeryan olur diye korkuyorum. Hurma yiyorum, haraket yapıyorum ama olumsuz🥺