sudeagaogluu Cck3846 ben de pazartesi günü 39+4 tüm doktor suni sancıyla başlatmayı teklif etti kabul etmedim o zaman seni yatarak takip edicem dedi yatış verdi bir gün yatış yaptım sürekli alttan muayene nst çekilip durdu çok strese girdim dün kendi imzamla çıkış yaptım bugün 39+6 yım en geç Perşembe gel doğumunu başlatalım dedi gitmeyi düşünmüyorum ben de kendi sancımla müdahalesiz olsun istiyorum inşallah bir an önce başlar dogumlarimiz
Ozlem3737 Ebruskoo bende bugün gittim kilosu azalmaya başlamış yarın için yatış verdi suni sancı verecek
Hanniballl Ebruskoo sizin işte bizimkine dönmüş 🤭🙈 30u cok uzak 30unu bulmaz inşallah sabır bizlere sabır 🫠
Ebruskoo Hanniballl olsun ya 30 u olacaksa da 10 gün kaldı surda sağlıkla gelsin bana kalsın 42 ye kadar beklesin derim de doktorum yeni seneye bırakmam diyor bence kendisi ne zaman isterse o zaman gelmeli ama bilmiyorum tabi doktordan iyi de bilecek değiliz
kardelenucar 100924 bana cuma günü için sezaryen günü verdi bebeğin kilosu biraz fazla olmuş bekleyerek riske atmayalım diye. İnşallah kavuşuyoruz artık🙏🏻
100924 Gulasor banada aynı şekilde söylendi 41. Hafta da yatış yapar suni sancıyla başlatırız dediler
Karuz Yasko-y 25 ine kadar beklicez kendi sancım gelmezse 25 ı yatış yapacaz suni verecekler halen açılma olmasa sezeryan 🙈
Yasko-y Karuz hadi bakalım bende 39+2 yim bana da böyle diyecek sanırım bekliyorum sizi takipteyim 😅🙏🏻 inşallah kendi sancımızla doğururuz
Karuz Yasko-y inşallah çok istiyorum kendi sancımla olsun 🤲 dilerim sizde kendi sancınızla doğum yapın 🤲😊
Aashiqifatima 40+1 de doğurdum çok şükür o zamana kadar 39+5 da Nişan benzeri akıntılar geldi, daha sonra 3 gün yavaş yavaş sancılar düzene girdi, bekleyen arkadaşlara da hayırlı doğumlar diliyorum, sağlıkla kucağınıza alın inşallah ☺️🙏🏻