gamzeongunn__ canım merhaba tavsiyem anestezili olmayı teklif et doktoruna çünkü herhangi bir tıkanıklık yoksa tamam acı duyulmayabiliyor ama tıkanıklık vs.varsa doktor açmaya çalışacağı için hissediliyormuş bir arkadaşım oldu geçenlerde anestezisiz tıkanıklığı da varmış bayağı çok kötü oldum demişti ben de çektirmedim hiç rahim filmi çektirmeyi düşünüyorum en kısa zamanda ama kesinlikle tercihim anesteziliden yana olacak o strese girmeye gerek yok her bünye farklı hissetmeyen de var acı duyanda var o yüzden neden anesteziliyi tercih etmeyeyim ki bence en mantıklısı anestezili olmak