Pszge amin inşallah teşekkür ederim. Yoo hiç olmadı hiç hamile kalmadım, düşükte olmadı. adetim bile öyle düzenliydi ki, biraz geciksede test yaptırabilsem diyodum o duyguyu bile yaşayamadım. Herşeyim yıllarca hep normaldi. Yumurtam oluşuyodu kendiğiliğinden, yumurta çatlatma iğnesi vurulacaktım ona bile gerek kalmadan kendiliğinden çatlıyordu hep. Hem özel hemde devlet hastanesine gittim doktorların dediği ortak cümle hep “hiç bişeye gerek yok aşılamaya bile kendiliğinden zamanı geldiğinde olacak herşeyin normal” dendi hep.. bu süreç epey uzun sürdü evet. Takvim tutuyordum sürekli ne zaman adet oldum, ilişkiye girdiğimiz günler falan, kafana takma diyolardı ama nasıl takmayacaksın bilinç altında hep oluyor. İlk kez adetimi kaydetmeyi unuttuğum ay ovilasyon dönemine bakmadığım ay, hatta asla bu ay olmaz boş geçtik dediğimiz ayda geldi mucizemiz, hiç ihtimal vermiyordum hatta ben hamile değilimdir dış gebelik olabilir bu kan sonucu bile dedim. Ama öyle değilmiş 😊😊
O yüzden bende sıradanlaşmış o kelimeyi söylüyorum kafanıza takmayın, zaten nasipte yoksa ne yapsan olmaz. Ama tüm tahlillerinizi düzenli yapın ihmal etmeyin. Rahim filminizide mutlaka çektirin en azından yoksa bile sorun bilirsiniz ki ondan değil başka bir tedavi aşamasına geçersiniz hemen. Rahim filmini çektirmeyip hatta hiç bilmeyip aslında tüpleri tıkalı o kadar çok insan varki çevremde yıllarca boşa beklemişiz diyen...