Sedali60 gamzeongunn__ bilmem acıdı mı😇ben biraz korkak olduğum için anestezi aldım😂çok kısa sürüyo zaten sonrasında ağrı sızı olmuyo onu biliyorum
Dlktpl Gulmert hemen mı kaldınız sız fılmden sonra pekı bıkac ay sonramı bende cekıldım buau denıcem ıns bıkac gun sonra
Zeyna0607 gamzeongunn__ ben çektirdim iki ay önce kalmadım canım daha aynı postu çekindiğim zaman açmıştım kalan çok var ama eşinde sorun varmı yokmu oda mühim
gamzeongunn__ BusraAhmet bende bugün çeklidm tek tüp gördü hemşirem ama doktor yarın net birşey söylicek burda olmadıgı için doktorum ya
Burcu582 gamzeongunn__ evet şuan hamileyim çok şükür hatta doğuma cok az kaldı 🙏🏻 Fakat rahim filmi çekildiğim zamanın üstünden baya geçti
Dlktpl Pszge 20haftalık normal dohum oldu ıkı kere kurtaj oldum dr ıcerde parca bırakmıs baska dra gıttm ıyıkude ıstedı fılm yapısıklıkcıktı ıkı ay once oda acıldı
Goncimikk gamzeongunn__ ben çekindim ve 15 gün içerisinde hamile kaldım tüplerimin kapalı olduğunu söylemişti doktor şimdi şükürler olsun 14+4 günlük hamileyim Rabbim dileyen isteyen herkese yaşatsın bu güzel duyguyu..
gamzeongunn__ Goncimikk ayy ne güzel haber böyle yazanları gördükçe çok hevesleniyorum azcık korkuyordum korkum gidiyo bende 2 gün sonra film çekilecm bnde hamile klırım ya