AvBurcu Nklcilis berenle uyumlu olması gibi bir isteğim yok aslında 😊 boran ve baran ağa dizilerinden dolayı çok tercih edilesi gelmiyor bana🤗
AvBurcu Melissayda evet çok haklısınız ileride bu nedenle zorbalığa uğrayabilir. Aslında beroo deriz gayet maskülen diyorum kendimce ama bi tık gerçekçi olup sanırım beren hayalini kıza saklamalıyım😊
Patito__ AvBurcu beren erkek ismi daha neler. Unisex isimleri hic sevmem zaten hele ki gunumuzde cok tehlikeli…
AvBurcu Patito__ Patito__ dediğim gibi beren ismini çok seviyorum ve erkek çocukları için de konulduğunu gördüm ama yaygın olarak kız çocuklarına veriliyor. Sonuçta Alev nasıl erkek için konulur mu diye sormadım canım 😂
AvBurcu Masal7778 ne kadar hoşgörülü bir yorum ☺️ çok haklısınız bu sebep ile ilerde zorlansın asla istemem.
AvBurcu obli bence de neden olmasın ama yaygın olarak kız çocukları için kullanıldığından duyanlara değişik geliyor😊
Gamze_gamze AvBurcu Bana biraz trans birey havası veriyor erkeğe konduğu zaman. Yine de siz bilirsiniz tabi. Alp de güzel olur o soy ismine 😍
AvBurcu Gamze_gamze evet soy ismimiz ile güzel oluyor ama kayınpederim daha erken davranmış, kayınbiraderimin ismi alp☺️
Gamze_gamze AvBurcu aayy neyse siz ne istiyorsanız onu koyun artık kimsenin de birşey deme lüksü yok 😀
Yogurtlupilav AvBurcu ben de severim unisex isim. En çokta “Deniz” ismini beğeniyorum. Beren de güzel bence. Hatta Gökçe ismini de birkaç erkekte duydum.
Busetacir AvBurcu ben kızıma koyacağım Beren ismini ama hiç erkekte duymamıştım. Tabi sizin tercihiniz fakat okulda çocukların zorbalığına uğrayabilir kız ismi diye dalgaya alınırsa. Çocuklar çok acımasız olabiliyor.😊
sedakiz AvBurcu AvBurcu benim ilkokul arkadaşım vardı erkek. İsmi İrem di. Sonra mahkemeyle değiştirdi. Sizin hoşunuza gidebilir tabi bilemem
eliff4 AvBurcu bende beren ismini çok beğeniyordum kızım olunca koymayı düşünüyordum ama isim önerisi istediğim biyerde beren isminin aslında erkek ismi olduğunu öğrendim hatta ekran görüntüsünü eklicem buraya bizde beril ismine karar verdik ☺️🌸