Aysunays AvBurcu Ortaokulda sınıfımızda Yağmur vardı erkek. Ugramadigi zorbalık kalmadi cok dalga geçtiler üzdüler cocugu.. Beren de bana göre direkt kiz ismi ben olsam tercih etmezdim.
Deniz4848 Beren çok güzel bir isim ama erkekte hiç duymamıştım benim kuzenimin ismi beren ama kız benim ismim Deniz. Unisex bir isim bence erkeğe de çok yakışıyor. İsmimi çok çok seviyorum valla kendi ismim olmasa çocuklarıma koyardim o derece☺️