Merhaba erkek bebeği için isim arayan anneler🙋🏻♀️, kızlar için alternatif bir sürü isim sıralayabilirim ama erkek için içime sinen bir isim hala yok. Ben Beren ismini hep sevmişimdir. Kızım olursa direk koyacaktım ama sizce erkek için de konulamaz mı? Soy ismimizde arslan. ‘beren arslan’ bence yeteri kadar maskulen ama işte genelde berenin kız ismi olduğu yönünde bir kanı var.