Aysun-52 0znur sancın varsa bekletmeyebilir ama bekleyebilirsen 2025 li olması daha iyi ucu ucuna kaçırıyoruz yılı. Ama hayırlısı olsun hakkımızda Allah ne derse ooo
Fatos-90 Aysun-52 benim 32.haftadan beri sürekli sancım çıkıyor bebiş kendini çok kasıyor o yüzden daha fazla bekletmeyelim dedi. Yoksa bana kalsa 38-39 beklerim
Yasko-y Aysun-52 benimde 40 oluyor, 41 i çok beklemek istemiyor doktorda herhangi bir problem çıkmasın diye sanırım ilk gebeliğim ama en doğrusunu onlar biliyor sonuçta 🙏🏻 hakkımızda hayırlısı olsun 💙
Aysun-52 Yasko-y elbette doğrusu neyse risksiz neyse onlar bilir. Bebeği de Allah ne zaman isterse gönderir. Biz sabırsızlanıyoruz biraz 🥰
2bebekanne Aysun-52 Aynı gün bende kızıma kavuşuyorum 24.12.2024 ❤️ Sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🤲
Aysun-52 2bebekanne yaaaa🥰 ben heyecandan saati sormayı unutmuşum 😫 perşembe nst çektirelim dddi doktorum o zaman sorayım madem 😂
2bebekanne Aysun-52 benimde çarşamba nst var 😂 ben yatış kaydı için gittiğimde bana sabah 6da burda olun dedi bende aşırı heyecanlıyım tek istediğim sağlıkla doğsun hemen almazlar ameliyata bence ama bende merak ettim çarşamba günü sorayım ☺️
Aysun-52 sacmalamakizim hayııırrrr🙇🏼♀️heyecandan saati sormayı unutmuşum 😂😂 perşembe nst ye çağırdı o zaman soracağım🫠