Yasko-y Aysun-52 oğluş kendisi gelmek istersee 9 gün içinde bekliyoruz gelmezse bizimde o hafta artık sezeryan olacak 😅
Gamzecabuk Aysun-52 dogumuma 3 gün kaldı ama benim kızım yerinde mutlu sanirim 😀 kontrole gittim bugün doğum kanalına girmiş dedi doktorum hafif nst de sancim çıktı artık geleceği günü kendisi belirleyecek inci hanım ❤️
Gamzecabuk Aysun-52 amin teşekkür ederim sizde sağlıcakla alın kucağınıza 😀 dogmazsa nazlı koyucm adını bu gidişle 😀
Aysun-52 Yasko-y olsun nasip herşey. Bizde istedik ama 40 haftalık oluyor o zamana önceki sezeryan olduğu için dikişler zede görebilir dedi kabul ediyorsan beklerim dddi ki 2 bebek arası 4 yaş 2 ay var. Ona rağmen dedi. Bende göze alamadım riski 🙃
0znur Aysun-52 son gunlerde sabırsız olsam da 2025 olsun istiyorum. Bakalım nasip. Sezaryen olacağı için 39u geçirmezler. 1 ocakta 39um. Ama yalancı sancılarım çok oluyor. Daha erkene gün verilebilir.
Yasko-y Aysun-52 benimde 40 oluyor, 41 i çok beklemek istemiyor doktorda herhangi bir problem çıkmasın diye sanırım ilk gebeliğim ama en doğrusunu onlar biliyor sonuçta 🙏🏻 hakkımızda hayırlısı olsun 💙
Aysun-52 0znur sancın varsa bekletmeyebilir ama bekleyebilirsen 2025 li olması daha iyi ucu ucuna kaçırıyoruz yılı. Ama hayırlısı olsun hakkımızda Allah ne derse ooo