Ttr5 36. Haftamdayim şuana kadar ve şuan ödem yok tansiyon da hep iyiydi sadece bugün böyle bir defalik bisey yasadim anlik yaşadığım birşey olabilir mi acaba bi korktum çünkü. Yedigim tuzlu yemek yada biraz gerginlik oldu o sebep olabilir mi acaba yarin zaten mutlaka yine sorarım da.. bi defalik cikan tansiyon zehirlenmeye kdar götürür mu