Birbebekannesi01 helloandhello gebelikte ideal bi tansiyon aslinda bende başından beri tansiyon takibi yapıyorum 9/6 10/7 civarı seyrederken 34te artık 11/8 hastanede 12/8 çıkmaya başladı ilk gebeligimde preeklampsi geçirmiştim o yüzden rahatlıkla söyleyebilirim ki tansiyonunuz şuan çok ideal
Ayse0575 Birbebekannesi01 benimde 11/7 çıkıyor genelde. Bugün 11/9 çıktı ama çok strese girdim bi kaç gündür stres etkiler mi? İdrarda proteine baktırdım bugün protein falan çıkmadı. Sadece tek seferlik 11/9 gördüm doktora yazdım bi takip et dedi tedirgin oldum 😣 hangi değerlerde tehlikeli bu tansiyon
Tazegelin12 helloandhello Sizin nırmalınız o olabılır yüksek tansiyon riskli ama 10 da düşük degıl sağlıcakla gelsin inşAllah 🙏
helloandhello DryStr sağ kalçam kemiğim benimde çok ağrıyor topalıyorum bazen hatta hayırlısıyla bir doğsalar Allah’ın izniyle 🤲🤲
gulerilk helloandhello Kan değerlerinize de baktırın benim de düşüktü damardan en son demir verildi bir de aç kalmamaya çalışın tatlı bana iyi geliyor ama sizde şeker çıkarsa sıkıntı, düzenli beslenin düşmesine engel olur çok çektim bilirim
seymat98 helloandhello Gebelikte her zaman düşük tansiyon daha iyi merak etmeyin. Yüksek tansiyon daha tehlikeli bebek beslenemiyor, gelişimi geride kalıyor, erken doğum gibi sonuçları oluyor. Tabi insan normali dışına çıkınca kötü oluyor ama 10/6dan korkmayın 😊
Birbebekannesi01 Ayse0575 14/9 u görürsen hiç bekleme gel demişti bana doktorum ama ilk gebeligimdeki durumumdan da dolayı. Dinlenmeyle düşüyorsa takip edin eğer dusmuyorsa ve baş ağrısı halsizlik görmede bulaniklik varsa beklemeyin gidin bana öyle diyo doktorlarim hep
Xnxjc Meraba kizlar benim ilk gebeliğim benimde tansiyonum yüksek çıkıyor 120 130 a kadar çıkıyor acaba normalmi bende 24,1 hamiligim tehlike varmı acaba Kan sulandırıcı ilaç kulandirtiyor doktor 30 haftalık olana kadar devam et dedi bana