Melike1234987 seymaytac biz sma taşıyıcısi olduğumuz için yaptrdik şuan çok şükür bnde bebek de iyi 26 haftalıgiz
Leoskooo seymaytac o kadar haklısınız ki böyle düşünmekte. Çünkü bir belirsizlik var ve ne olacağı hakkında en ufak bir bilgimiz olmuyor.
Canoski Leoskooo sağlıkla alalım inslahncnm kucagimiza bzmde sol lateral ventrikul de var 14 m saabt duruyo 36 haftaligiz bzde ins dgmdn snra sglkli dir bbeklermz rabbm şifa vrsn tm yavrularimiza bi sncmz kaldi bzmde halen ckmdi 😓3 snc tmz ckti dgrini bklyrm çok asiiri yptraici bi durum.bekleme süresi
Leoskooo Canoski bizimki hala büyümeye devam ediyor. Amin inşallah sağlıkla alalım kucağımıza. En son eşim ve benden kan aldılar ama sonucunu merak bile etmiyorum ben artık.
ogul_can seymaytac ben yaptırdım o kadar korkulacak bir işlem değil İşinin ehli bir perinatolog yaparsa başarıyla sonuçlanır inşallah sonrasında 3 gün dikkatli olmak lazım bol istirahat edin
Aysmdr seymaytac 24 haftalıkken beynindeki sıvıdan ötürü istendi. Tabi panik yaptım aklımı yitirdim tabiri caizse… Hemen randevu alarak Çam Sakura da yaptırdım. İşlem 10 dk önce ultrasonda kontrol sonra karnınızı boyayacaklar.Sonra ince uçlu uzun bir iğne ile üç tüp su alacaklar. Sonrasında sizi istirahat etmeniz için bir odaya alıyorlar. Acılı bir işlem değil asla ben çok sıkmıştım masadayken ya çocuk ölürse diye . O yüzden tansiyonum düşmüştü. 10 gün sonra ilk sonuç geldi. Diğer sonuç 2 aydan fazla gelmedi genetiğe gittik ocakta çıkar dedi array istemiştik çünkü. Zaten doğum zamanı sonuç çıkıyor anlayacağınız. Zaten aldırmak gibi düşüncem yoktu niye yaptırdım bilmiyorum. Kucağıma almadım görmedim diye insan değil mi diye düşündüm hep. Hidrosefali bebek sürekli sıvı büyüyor kafa büyüyor. Sürekli ağlıyorum düşündükçe onu öyle görmek bile istemiyorum. Ama anne yüreği bağ kurduk artık. Neler yaşayacağımı bilmiyorum. Her şeye rağmen onlar bir insan. Allahın takdiri her şey. Size de geçmiş olsun inşaallah turp gibi doğar. Mutlulukla kucaklaşırsınız. Sevgiler
seymaytac Aysmdr çok geçmiş olsun. Ben de şu an işlem için çok endişeliyim. Bebeğime bir şey olur mu o dakikalar nasıl geçer diye düşünüp duruyorum. Benimde öğrenmek istememin sebebi doğana kadar doktor hastane araştırmam gerekirse diye yaptırmaya karar verdim.
ogul_can seymaytac iki li tarama testinde yaş riski cıktı benim onun için yaptırdım şükürler olsun sonuçlarım temiz geldi siz ne için yaptırıyorsunuz
Canoski Leoskooo Kaç mm suanncnm hafta ilerledikçe sbtlesiyor bde nsl dym bebek bydkce olcumler hata veriyormuş içini ferah tut bende aynıyım.blyrm çok zor ama 😓
Leoskooo Canoski ultrason kağıdında vp ölçümü sol16,2mm sağ 18,8mm yazıyor. Sanırım bu genişleme ya da su ikisinden birisi tam bilemedim. 3. Ventrikül 4,3mm olarak ölçüldü yazmışlar. Bana çok açıklama yapmadıkları için detaylı bilmiyorum
Canoski Leoskooo amnisentz fln oldnmu cnm peki onlr tmzse sorn olmuyor diyolar banada bisy pek dmylr 1r m sol ventrlde bzmde
Leoskooo Canoski yapıldı 3 tane şeyde sorun görmüşler ama bu hastalıkla ilgili sadece bize anne ve babanın ortak geninden geçmiş dediler.
Leoskooo Canoski moleküler genetik analiz raporunda yazıyor 🙄 ay hiç bir şey bilmiyorum. Size de sürekli olumsuz konuşuyorlar mı bebek için? Doğum için. Ben aldırmayacağım dedikçe her muayenede zaten aldırmıcak yok öyle yok böyle diyip duruyorlar. Bugünki kontrolde sancım çıktı zaten bebek sorunlu biliyorsun diyor 😌 ya da gerçekten ben çok hassasım bu ara bilmiyorum. Artık doğumdan değilde bebeğime birşey olmasından korkuyorum ☹️
Canoski Leoskooo banada öle dediler cnm aldrs etmiyorum amnisetnz 3 snc tmz ama genişlik olduğu icn bana sürekli diyolr 😓😓😓 Allah büyük inslah gzl snclar alrz cnm