boncukbiranne doğrudur, olabilir çünkü nedeni hiç bir test ile ortaya çıkmadı en sinir bozucu olan da bu onca test yaptırıyoruz ama bir sebep duyamıyoruz , ister istemez bir nedene sığınmak istiyor insan bu sefer kendinizi suçluyorsunuz ben mi beslenmedim ben mi bir şey yaptım fakrında olmadan gibi … bu kafadan çıkmak zor oldu tabi… çok zorlu zamanlardı sonrasında kabullenmekten başka çaremin olmadığını fark ettiğim anda eşyalarını almaya başladım bir umutla .. olur ya bir umut hala inancım var doğana kadar belki bir mucize olur diye