Canoski merhaba öncelikle geçmiş olsun 23. Haftamdayım detaylı ultrason yaptırdım bize de sağda sıvı fazla olduğu söylendi 10.4 tü. Amniyosentez önerildi genetik bir hastalık olabilir diye ama yaptırmak konusunda kararsızız. Sizin sonucunuz çıktı mı umarım bir sorun yoktur