Rabiamina aslında şeker dediğimiz şey gece yedigimiz şeylerin de vücudun tolere etmesi ile yok olduğunu kabul ediyoruz. Yani mesela ben gece tatlı meyve vs yesem de sabah şekerim normal çıkar ama şekerim varsa azcik bir şey yesem de şekerim yüksek çıkar gibi gibi, vücut insülin üretemez, tolere edemez