Femay Rabiamina açken yüksek olup tokken nasıl düşüyo ya 😅 sağlık ocağında baktırdım daha kontrol günüm gelmedi o gelene kadar dikkat edicem biraz canım 💕
Rabiamina Femay canım benim açlık 73 tokluk 72 çıkmıştı. Benimki daha absürttü yani 😅 2 saat sonra kan vermiştim ama öyle istemişti. Doktor bana uzun süreli aç kalma sık sık beslen demişti.
Mervealya1992 Femay saglk ocagı bakıyormu buna ben devlete baktırdımda bıdaha isterşerse saglk ocagına gidim bari
Symstf Femay benim doktorum şey demişti tokluklar bazen açlıklardan düşük çıkabilir bu yediğin şeylerle de alakalı olabilir diye
Femay crazyymom pazartesi Salı kan testi istedi parmaktan baktılar buna. Aile hekimi bakan kendi doktorum değil zaten
_725gm Femay neler yediniz mesela o arada yemekten ne kadar süre sonra ölçtünüz. Tokluk normal açlık yüksek çıkmış
Femay _725gm valla tahin pekmez,patates kızartması vs yedim 😁 öyle dikkatli de yemedim yani. 40-45 dk sonra ölçtüm
Yaseminmur26 En fazla 90 isteniyor açlıkta ama gece tatlı oranı yüksek birsey yediyseniz oda etkilemiş olabilir
Femay Mervealya1992 bakıyo canım durumu anlattım pazartesi aç gel Salı tok gel kandan bakalım dedi. Parmaktan ölçtü bugün
_725gm Femay oh maşallah tetikleyen herseyide yemişsin 😂alet bozuk olabilir belki ben ilk ay hep yanlış ölçmüstum sonra yeni bir tane aldım daha doğru sonuçlar aldım onunla
Yaseminmur26 Femay etkiler canım bir tane bile yesen etkiler gebelik şekerim var kendimden biliyorum 😄
Rabiamina Femay gece yedikleriniz etkili olabilir ya da şekere hafif yatkınlık varsa sabah yürüyüşü önerir size
Femay _725gm aşkım hastane ölçtü ya güvendim ne biliyim 😁😁 neyse pazartesi kan alacaklar bakalım orda çıkar herhalde