Femay bende siz gibiydim işte öğlen 12-13 arası uyanıyordum birşeyler yiyene kadar 1 saat daha geçiyordu. Doktorumdan azarı yiyince 😂😂 üstelik bir gün açken ultrasona girdim daha 12 haftalıkken bebeğim kıpırdamadan yüz üstü yatıyordu bir saat uğraştık asla kıpırdamadı. Daha sonra açlıktan böyle olur mu ki diyince doktor tabi ki bebekte aç dedi. Daha sonraki randevu da tok karnına gittim kıpır kıpırdı. En son bu hafta başı kan tahlili vereceğim diye aç gittim ultrason da yine yüz üstü kıpırdamadan yatıyordu o kadar dürtmeye rağmen kıpırdamadı bile. Ben böyle olduğunu görünce şekeri de geçtim bebeğim için kalkıp sabahları kahvaltı yapmaya başladım çok üzüldüm onu öyle görünce.