SedaRonyam madammavi gözün aydın canım normaldır.. bende ılkte hıc anlamıyordum hamıleyım bıle çok rahat geçıyordu
Seymaemre madammavi hamişlik garip bi şey senin sımdı sık idrar benimde 29. Haftam benmde sık idrar :D
kocisininprensesi madammavi muhtemelen doğrudur canım benim hayırlı olsun Rabbim kucağın almayı nasip etsin. Normalde gebelik testi 2 saatte çıkan bir şey ☺️ Çok merak ediyorsan acile git hemen çıkar yarım saate. ☺️
kocisininprensesi madammavi hayırlı olsun canım benim Rabbim hayırlısıyla sağlıkla vaktinde kucağına almayı nasip etsin🙏🏻
Reykzy madammavi aay hadi gözün aydın çok sevindim allahım sağlıkla kucagında görmek nasip etsin inşallah 🙏🏻🙏🏻💙
Ankakusu madammavi benim adetim bir gün geçti idrar testi yaptım pozitif çıktı şu an 17 haftalık hamileyim 😊
madammavi Ankakusu iki tane yaptım ama kan kesin olur diye bekledim kuzum Rabbim hayırlı etsin ikimizinde inşallah
23Zumra madammavi evde 3 tane yapmistim 3de ayni sonucu verdi doktoru kendi mahhale doktorumuzu aradigimda bana gunumuzde ki cubuk testlerin kaliteli oldugu ve cok nadir yaniltabilir dedi cok sukur 16 haftalik olduk