madammavi canım ben 2 aylık oldum. Ben de de hala hiç bir belirti yok. Göğüsün hassaslasşması, bulantı, kusma vs. Herkes de olucak diye bir şey yok. Hafif kasık ağrım var o kadar. Boşver belirtin falan olmasın zaten. Değerin neredeyse bin çıkmış yarın 2 bin olur. Cuma gidersen doktora kısmetse kesen görünür