SedaRonyam madammavi verir canım kesin sonucu ... bulantı olması şart degıl sonradan da baslayabılır ya da başlamaya da bılır .. herkes farklıdır ..
Seymaemre madammavi mesela bende tiksinti bulantı oldu ama 4 ay boyu gram kusmadım .. kasık ağrın olabilir az bişi 😜
madammavi Seymaemre bişey hissetmiyorum ama acil den tekrar kan verdik kesin sonuç çıktı 🙄 Ama halen bişey yok sadece çok sık lavaboya çıkıyorum
Oztrk madammavi benim ikiz gebelik olduğu halde ilk başlarda bisey yoktu oh dedim ne güzel yaşadık ama 4. Ayimda hepsinin acısı cıktı resmen kısaca ilk başlarda belirti olarak bitek kasik batmalari yaşadım bulantı bekleme :)
madammavi Oztrk tekrar hastanede kan verdim bir saatte çıktı saglık ocagı genel merkeze yolladıgı için iki gün demişler sonuç kesin pozitif çıktı İnşallah şimdiki gibi devam eder diyorum ama daha erken oldugu için belirti yokmuş diyolar 🤣
Reykzy madammavi barkod numarasını alda bari hastanenin internet adresinden bak sonuçlara ama tabi bir kadın doğum doktoru da baksın ultrasonda görünmeyebilir şuan çok küçük 6 haftalıkken alttan bakınca net görmüştü doktor
madammavi Reykzy acilden girdik kan testi istedik negatif çıktı yarın da ultrason dan baktıracagız kesin sonuç çıktı kuzucum 🙄
madammavi Gkhnm97 adetim hiç gün atlamaz gününde olurdu çizelgemle telefon dan takip ediyorum her ay ama bugun olmam gerekirken olmadım Tek belirtim son bir haftadır aşırı lavaboya gittim sık sık idrara çıktım o kadar baska bişey yok valla 😂
Ftmnr38_ madammavi aynen öyle bende senin gibi erkenden sevindim ohh ne rahatım diye sonrası felaketti 😂
Hzlnr15 madammavi canım ben 2 aylık oldum. Ben de de hala hiç bir belirti yok. Göğüsün hassaslasşması, bulantı, kusma vs. Herkes de olucak diye bir şey yok. Hafif kasık ağrım var o kadar. Boşver belirtin falan olmasın zaten. Değerin neredeyse bin çıkmış yarın 2 bin olur. Cuma gidersen doktora kısmetse kesen görünür
madammavi Gonca0640 ya bende sık sık lavaboya çıkma ihtiyacımdan baska bişey olmadı normalde adete yakın sancım bel agrım olurdu o bile olmadı 😂 Yada ben çok hissizim
madammavi Kubra66 çok teşekkür ederim canımm benim Söylemek zorunda kaldım dayanamadım iki gün bekle dedi sağlık ocagı akşam üstü hastaneden yarın için randevu aldım Eşime diyince hiç durmadi hastane aciline gittik kesin pozitid oldu 🙄🙏🏻💙
Kubra66 madammavi rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah 💕😘 cümlemize darısı isteyen herkese
Tazeannesevo madammavi canım e nabızdan öğrenebilirsin test sonucunu e devletten girebilirsin e nabıza
madammavi Gonca0640 bizde özel hastane aciline gittik bir bucuj saat sonra çıktı kesin sonuç kuzum doğruymuş 🙄🤣
Gonca0640 madammavi cok sevindim canım gözün aydın sag saglim kucagına almayı nasip etsin rabbim ❤️❤️
madammavi Hzlnr15 teşekkür ederimmm kuzum benim özel hastaneye gittik kesin sonuç çıktı 945.8 yazıyı pek anlamadık ama hayırlı olsun dediler 🙈