madammavi Yasemincifci teşekkür ederim cnaım benim yarın inşallah kesin sonuç olsun diye saglık ocağını beklemeyip doktora gidecegim 🙏🏻
madammavi YagmurDaskn ya kesin öğrenmiş olsaydım süprizli söylemeyi falan geçip bodoslama söylerdim de emin değilim ya hadi hamile değilsem test bozuksa canı sıkılır boşuna umutlanır diye korkuyorum kendimi tutmam lazım 🙈😂
madammavi Seymaemre ayy güldürdün benii Ya ne bileyim hamileler kusuyor ya hep bugun çizgileri görünce ilk aklıma hamileysem ben neden kusmuyorum sorusu geldii 🙄🙈
Seymaemre madammavi mesela bende tiksinti bulantı oldu ama 4 ay boyu gram kusmadım .. kasık ağrın olabilir az bişi 😜
Kubra66 madammavi kuzum ben seni Instagram da takip ediyrm galiba isminde fotoda çok tanıdık geldi mr.mrs.aktanli benim kullanici adim😄😘
Gnygns madammavi hadi inşallah diyelim o zman.bulantı için erken zaten merak etme.ben 30. haftadayım 13. haftada iki.gün bulantım oldu geçti.
Kubra66 madammavi yok kuzum illa olmakk zorunda degill genelde doğru sonuç veriyor benimkiler silikti ve doğru çıktı 😘😘😘💖 şimdiden hayırlı uğurlu olsun rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin 😘💖 allah isteyen herkese versin💖
madammavi Kubra66 ben buraya yarım saat falan önce üye oldum kuzum instagramda da adım aynı orda aileler var diye kimseye soramadım eşimde var 😂😍
Deletedmom00251 madammavi ben 4 aylık hamileyim bi kere bile midem bulunmadı bi kere bile istifra etmedim😊
Gonca0640 madammavi canım benimde öle olmuştu adetime daha 3 gün vardı ben dayanamadım yaptım silik cizgiydi ikincisi daha sonra ertesi gün hafta sonu oldugu için özel hastaneye test verdim 50 tl falan 3 saat sonra cıkmıştı hamilelik vardı suan da 9+6 yım
madammavi Gonca0640 bizde özel hastane aciline gittik bir bucuj saat sonra çıktı kesin sonuç kuzum doğruymuş 🙄🤣
Hzlnr15 madammavi çıkar canım. O evde yapılan testte çift çizgi çıkıyorsa kanda da hayırlısıyla çıkar zaten. Gitme zaten şimdi doktora. 2 gün sonra kan sonucun çıkınca 2 gündür bir 2 kat olması gerekiyor hesapla değerin 2500lere gelince doktora git. Hayırlı uğurlu olsun. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
madammavi Hzlnr15 teşekkür ederimmm kuzum benim özel hastaneye gittik kesin sonuç çıktı 945.8 yazıyı pek anlamadık ama hayırlı olsun dediler 🙈
Kubra66 madammavi bende o yüzden yazmadim adina cok sevindim bende 3 gün önce öğrendimm esine söyleyince ordanda konuşuruz baya severek takip ettigim birisin hemen tanidim senii💖💖😘 cook sevindim adinaa rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah 💕😘
Tazeannesevo madammavi canım e nabızdan öğrenebilirsin test sonucunu e devletten girebilirsin e nabıza
Gonca0640 madammavi benim testi yapmadan önce gögüslerim büyümüştü agrı oluyordu ögrendikten sonra da adetime denk geldigi gün acayıp kasık agrıö oluyordu
madammavi Gonca0640 ya bende sık sık lavaboya çıkma ihtiyacımdan baska bişey olmadı normalde adete yakın sancım bel agrım olurdu o bile olmadı 😂 Yada ben çok hissizim
madammavi Kubra66 çok teşekkür ederim canımm benim Söylemek zorunda kaldım dayanamadım iki gün bekle dedi sağlık ocagı akşam üstü hastaneden yarın için randevu aldım Eşime diyince hiç durmadi hastane aciline gittik kesin pozitid oldu 🙄🙏🏻💙
Gonca0640 madammavi canım suan sadece eger bi belirti varsa o da gögüslerinden aynadan bak gögüs ucların koyulaşacak damarlar daha cok belirgin olması lazım