Lilybaby jimere zorunlu kürtaj ve genetik test yaptırmak için gittim. Saat 9 gibi hastahanedeydik. Başka bir dr la görüştük sizin dr unuz değil. Kayınvalidem beni öyle bekletmek istemediğini hemen bebeğin alınmasını istedi ve dr kabul etti. Sonra benim muayenelerim var diye bekletti beni muayene etmedi beklememizi söyledi. Çalışanlara nerde beklememiz gerektiğini soruyoruz bizi tersliyor sürekli. Ben zaten bebeğimin kalbi durduğu için çok kötü bi haldeydim ve 2. Bebek kaybımdı. Dr un hastası yok ama beni almıyor hemşireye söylüyorum sinir bozucu cevaplar veriyor. En son ben odasının kapısını çalıp girdim beni sokmak istemedi hemşire. Dr a dedim daha fazla beklemek istemiyorum diye. Muayene etti sonunda. Tamam alırız falan dedi hiç umursamaz şekilde. Biz bugün istiyoruz dedik haftasonu giriyor pazartesiye bırakalım diyor. Ben bugün yapamıcaksanız başka hastahaneye gidicez dedim. İyi tamam akşam gelirim yaparız dedi. Yine tamam dedik. Bu arada saat 4 oldu. Sonrasında biz ödeme yapmaya gittik bize net hatırlamıyorum yalan söylemek istemiyorum ama 13 bin gibi bi fiyat verdiler. Biz dışarı çıktık düşünmek için. Sonra içeri girdik bişey sormak için. Çalışan biz yanlış bakmışız zaten 17 bin liraymış dedi. Orda bi şok yaşadık. Kürtajı orda olmadım 2 bin lira muayene parası verdik çıktık. Genetik testimi orda yaptırdım dr sonucun çıkınca gelirsin dedi. Sonucum çıkmış hiç haber verilmiyor arayınca öğrendim çıkalı 10 gün olmuştu randevu almak istedim. Sonucumda sadece kan pıhtılaşması olduğunu kadın doğuma göstermemi söylediler muayeneden para almıcağı için bana randevu bile vermedi telefondan sonucu attı. Ben başka bir yerde kürtaj oldum 8 bin lira demişti dr durumu anlatınca (genetik testler, başka hastahanede muayene paraları, bebeği aldırmak için rapor çıkarıldı) kendisi indirim yaptı ve 5bin ₺ye indirdi şükür ki iyi insanlarda varmış. Sadece para için devam edilen bir “ işletme” asla hastahane diyemem.