Ayse0575 Lilybaby inşallah ya sizde sağlıkla alın kucağınıza 🤲🏻 beni strese soktu kadın resmen şekerim yükseliyor 😣 siz kimi buldunuz?
Lilybaby Ayse0575 Yalçın güreli deneyeceğim yarın memnun kalır içime sinerse devam ederim sinmezse yeni dr arayışına devam anlıyorum beni de aynı duruma soktu çünkü neyse kurtulduk çok geç olmadan diyip önümüze bakalım 🌸
Lilybaby babydenanne evet kesinlikle🙏🏻🩷🌸 buldum yenisini bakalım yarın görüşmeye gideceğim içime sinerse devam ederim siz kime gidiyorsunuz
babydenanne Lilybaby Bülent Kayhan’a gidiyorum, çok eski ve çok tecrübeli bir doktor tüm aile büyüklerim onda doğum yaptı, annem de dahil ☺️💖Baba gibi bir doktor, çok çok çok seviyorum. Aşırı soğuk kanlı, tedbirli ve çok açıklayıcı davranıyor ☺️
anneoluyorumm13 Lilybaby şehir hastanesinde Zeliha hanıma gidiyorum o kadar memnunum ki bana inanılmaz güven verdi çok sevdim kendisini ❤️ sizlerede öneririm
Elif-ayaz anneoluyorumm13 Zeliha hanımı bende çok beğendim acilden giriş yaptığım da nöbetçi doktordu serklaj için beni bilgilendirmesi ne umut veriyor ne de tüm kapıları kapatıyor neyse onu söylüyor iyi bı doktor
Lilybaby babydenanne Aklımda bulunsun fikir olsun teşekkür ederim 🙏🏻🌸 siz de sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah bebeğinizi 🩷
Lilybaby Sept2409 gittim bugün görüşmeye iki farklı dr la görüştüm birisi içime daha çok sindi onunla devam edeceğim aslında garip bir tesadüf oldu umi Plaza da 7. Katta Yalçın beydi görüşeceğim dr asansöre son anda bir hamile bindi dönüp direk kaç haftalıksın dedi kime gidiyorsun vs ben 5. Katta Okan Özden’e gidiyorum tavsiye ederim dedi önce Yalçın beyle görüştüm sonra Okan beyle Yalçın bey 35 yıllık deneyimli dr ama Okan bey de deneyimli ve başarılı GATA çıkışlı benim babam da asker GATAyı bilirim kalite olarak daha çok ısındım bir de yanında çalışan ebe eşimin eskiden tanıdığı arkadaşı çıktı aaaaaa falan oldular kız kapıyı açınca değişik tesadüflerdi sanki buraya gelmem gerekiyormuş gibi anlaşmalı olduğu hastaneler daha fazla bir de Acıbadem jimer medicana pembe mavi doruk sanırım Acıbadem de karar kıldık biz bu arada iyi ki ama iyi ki dr değiştirmişim çünkü iki dr da bugün bebek 2.980 gr 48 cm iki hafta önde iri bebek dediler eski dr un aksine yani çatım da darsa ki muayene etmiyordu karşıydı 4 4,5 larla doğum yapmaya çalışacaktım ki makata kadar yırtıklar olabiliyormuş bebek kanalda sıkışabiliyormuş vs Yalçın bey direk sezaryen zorlamaya gerek yok bebeğin iri yaşın 35 dedi Okan bey deneriz muayene ederiz normal de olabilir sezaryende dedi ama benim bebeğim makat gelişli dönmezse kesin sezaryen dendi yani sonuç olarak içim rahat bir şekilde çıktım iyi ki bu adımı attım dedim
Lilybaby Sept2409 Yalçın bey de çok tecrübeli bir doktor için rahat olsun 🌸 hatta şundan etkilendim konuşurken daha muayene olmadan karnıma bakıp senin bebeğin iri dedi ki öyle de çıktı ultrasonda demek ki ne kadar deneyimli gözleri ultrason olmuş adamın artık 😅 Okan beyle olmasa Yalçın beyle devam ederdim yani çok teşekkür ederim tavsiyen için senin sayende bulmuş oldum 🌸🩷🙏🏻🥰
Lilybaby linaesk teşekkür ederim şimdilik Okan beyle devam edicem gibi dün görüştüm ama bu da aklımda bulunsun 🌸
Lilybaby Ayse0575 bir de ben sırf ulaşamamaktan değil tavırlarından dolayı da bırakmak istedim forumu yeni kullanıyorum o yüzden başlık aratmayı akıl edemedim 😅bugün arattım arama kısmına daha fazla yorum çıktı baktım iki yıl önce 2022 de benim gibi başka birinin doğum kilosunu baya eksik söylemiş kız doğumda doğuramamış bebek kilolu takılmış benimle hiç ilgilenmedi destek olmadı sezaryene döndüm yüzüme bile bakmadı çok pişmanım falan yazmış o yüzden değiştirdiğime baya mutlu oldum
Ayse0575 Lilybaby Okan beyi bende dün arattım acaba bende mi ona gitsem? Doğum fiyatları nasıl? Muayene ücreti ne kadardı
Lilybaby Ayse0575 saydığım hastanelerle anlaşması 43 ten başlıyor 52 mi 53 mü neydi en pahalısı da Okan beyle anlaşmalı olunca muayene ücretini bilmiyorum bu gittiğimde almadı haftaya alıcak sormadım ben de
Lilybaby mrymozn evet bursadaydık normalde ailem bandırmada hamile kalınca bebek için taşındık anneme yakın olmak istedim araştırdım ama içime sinen olmadı Emre mert mart var ona gidiyorlar genelde o da pembe maviyle anlaşmalı Bursa’da yaptırıyor doğumlarını onun dışında devlette Alihan tığlıya giden var baya ben özel royal hastanesinde hayal şerefhanova gittim bi kaç kez ultrason tahlil vs için ama bandırmada doğum düşünmedim hiç açıkçası