Merhaba,
Bir kaç yerde de belirtmiştim ama görünce yine dayanamadım. Çok olumsuz yorum dışında, bebek hemşiresi arkadaşlarımdan çok fazla olumsuz durum duydum ki tesadüfen bende gidecekken bir kaç gün önce öğrenip olumsuzlukları randevumu iptal ettim. Herkesin tabi ki tecrübesi farklıdır ama ben pek olumlu yorum okuyup duymadım açıkçası…