Gnl54 Glcn2024 ay evet bende her sene gebe sat 23 ekim ama 3-4 haftalık dedi 10 gün sonraya gel dedi kese var bebek yoktu
Nurtanesi89 Glcn2024 Kız valla helal olsun her sene üst üste 3. Çocuk mu 😇😇 ben şok ben iptal. Bir taneyi nasıl doğuracam diye korkuyorum. Doktora da benim tüplerimi bağla yeter diyorum 😅😅
Glcn2024 Gulizar50 artık oturduğum sokakta utanıyorum millet diyecek bu ne biçim kadın karnı boş durmuyor 😀😀
Gnl54 Glcn2024 sizin öncekiler normalmi sezeryan mi tek korkum 6 ay önce ikinci sezeryan oldum 2 ay oldu tüp mide ameliyatı oldum çok dikkat etmen gerek dedi doktorum
Glcn2024 Gnl54 sezaryen oldum 6 ay sonra bir daha hamile kaldım tekrar sezaryen oldum on ay sonra tekrar hamile kaldım Buda sezaryen olacak inşallah sağlıkla gelsin
Delihatunnn Glcn2024 😅😅😅 valla pazartesi gitcem iste ne drumdadir bi kontrol edelim sonra cinsiyete kadar gitmem bidaha ondan sonra da doguma kadar kaza bela cikmazsa 😅
Glcn2024 Nurtanesi89 ilkini 8,5 aylık karnımda kaybettim ikinci ayağımda sallıyorum şuan üçüncü karnımda doğurmak sezaryen falan çok basitte büyütmek emek istiyor 😀😀
Gulizar50 AdaEcem valla ben spiralle kaldım isteyerek olmadı belki düşünürdüm de ama daha çok erkendi yaşım 26 daha 5 4 3 yaşları da 3 kızım var
AdaEcem Gulizar50 maşallah 🧿 sağlıkla büyüsunler. Yaşlar yakın olunca zor olabilir yardımcı da yoksa stresli oluyor. Benm yaş 35 bu yüzden ertelemek istemiyorum, 4 çocuk düşünüyorum. Herkes koşulu isteklerini farklı hayırlısı olsun 🤲
Glcn2024 Delihatunnn o kadar dayanamam yine ayda bir giderim ama ilk iki ay zor oluyor keseydi bilmem neydi 😀