Yenianne6161 Glcn2024 hayırlı olsun kimseye yazmam böyle normalde ama nedense erkek diye hissettim sağlıkla gelsin bebisinizzz
Glcn2024 Yenianne6161 sağolun Allah razı olsun sağlıkla hayırla doğsun sağlıkla büyüsün inşallah cümlemizin evlatları🫶🏻
Glcn2024 Delihatunnn o kadar dayanamam yine ayda bir giderim ama ilk iki ay zor oluyor keseydi bilmem neydi 😀
Delihatunnn Glcn2024 ben dayaniyorum ya bi sikinti olsa 2 aylikken zaten supeleniliyor gorunmese bi sorun cinsiyette gorunuyor saglik ocagina kilo kontrolu asi falan vs ona giderim de ultrasona pek gitmiyorum ben genelde
Glcn2024 Delihatunnn ay süper özendim valla keşke bende öyle olabilsem ama meraktan çatlarım peki ikili üçlü test falan yaptırmıyor musunuz
Delihatunnn Glcn2024 yok oburunde yaptirmadim bunda da yaptirmiycam sorun ciksa da zaten aldiramam Allah nasil takdir ettiyse oyle olacak o yavru sirf engelli yada hasta diye aldiramam ki onu mevla oyle yararmis ne haddime yani o yuzden gerek gormuyorum ❤️😍
AdaEcem Gulizar50 evet 6 haftalık oldu, bu hafta kadın doğum doktoru görüneceğim inşallah sağlıklı şekilde ilerler