EniseEsila amin inşallah ama doktorum bana verirken açıklamasını yaptı ztn boşver insanları ben ne gösteririm nede söylerim 15. Haftamda ben bebeğimi kaybediyodum açılmayla gitmiştim çok şükür 32. Haftaya geldik ve 36 ya kdr da gidicez ben buna inanıyorum sürekli bunu diyorum kendime. Herşey önce moral içini ferah tut inşallah görücez o mutlu anı ❣️Kimseyi dinlemedim ben hep inandım hep hazırlandım oğluma kendin kendine moral ver hep.