Omernur bende aynı durumdayım tek Bebek ama erken gelme riskimiz çok yüksek tedaviyle gün geçiriyoruz. Yarın 32 haftalık olucaz benim doktorum 36. Haftaya kadar tutmaya çalışıyor serumlar haplar iğneler en son geçen Perşembe hastanede yattık Doğum sancısıyla gitmiştim durdurdu tekrar doğumu. 1.630 gr dı oğlum. İnşallah 36. Haftaya kdr dururuz ve 2 kiloyu geçeriz. 😞 çok zor bi süreç sürekli yatıyorum. Allah yardımcımız olsun. Sizinde benimde sağ sağlim gelsin yavrularımız