MerveSar EniseEsila bende 33 haftaligim bende kullaniyorum canim hatta ciger gelistirici ignede basladik bugun. İnsallah erken dogup kuveze girmez cok korkuyorum
mel33 EniseEsila canım ben 30 haftalık ikiz hamileyim.4 hafta dur kullanıyorum adalati bende çok korkuyorum ama inşallah bir zararı yoktur
Gamzegedik Ssa hemen hemen ayniyiz doktor beni haftalık takibe de aldı bebek iri haftasından önde gidiyor diye , erken doğabilir endişesiyle size birşey dedi mi gebelik şekeri vs var mı acaba
MerveSar Omernur benim oluyordu adalat kullanmaya basladik olmuyor artik insallah hizli kilo alirlar 🙈🙈
Ssa Ahsenveannesi tam haftasını bekleseydi tam anlamiyla bir tosuncuk olacakti ama 37 haftada dogum gerçekleşecek o zamana ne olur kilosu bilmiyorum 😊😊